Okrožno sodišče v Ljubljani odloča o nezakonitih dejanjih, povezanih z družbama Dolenjski list in Salomon ter odgovornimi osebami teh družb, ki tvorita osrednjo strukturo medijske hobotnice tajkuna Martina Odlazka, pred leti že pravnomočno obsojenega na zaporno kazen zaradi poslovne goljufije. Martin Odlazek, s stalnim prebivališčem v Škocjanu, je skupaj s svojimi sedmimi otroki (najmlajša je stara 8 let) lastnik preko 60 medijev (časnikov, revij, radijskih in televizijskih postaj), direktor podjetij Salomon in Dolenjski list pa je Gregor Repič, ki velja za enega od ključnih Odlazkovih operativcev. Portal Pozareport.si pa danes ekskluzivno razkriva (vir) dokumente, ki potapljajo Odlazkovo medijsko hobotnico. Odkrita je prevara, o kateri že odloča Okrožno sodišče v Ljubljani. In kdo je to odkril? Odvetnik Franci Matoz, v vlogi predsednika Upravnega odbora Družbe za upravljanje terjatev bank (DUTB). Ta je namreč solastnica Salomona, vendar so DUTB Odlazkovi odrezali od vseh možnosti soodločanja, prikrivajo celo podatke o poslovanju Salomona. Bojan Požar je med drugim zapisal: “Zakaj se, glede na dejstvo, da gre za povsem razumljiva nezakonita početja, teh stvari ni ugotovilo že prej, ampak šele zdaj, ko se je skrbnega pregleda Odlazkove medijske hobotnice hobotnice lotil odvetnik Franci Matoz, sicer tudi novi predsednik upravnega odbora DUTB. Vse to se je intenzivno dogajalo v preteklih tednih oziroma mesecih, kar so nedvomno vedeli tudi pri – zadnje čase menda strahotno živčnemu – Martinu Odlazku, zato so Odlazkovi mediji (no, saj to je zdaj lahko res vsakomur jasno), od portala Necenzurirano do tabloida Svet24, orkestrirano in dobesedno serijsko udrihali po Matozu, z več kot očitnim namenom ustrahovanja in…




več … Padec prve domine, ki potaplja Odlazkovo medijsko hobotnico